24 Φεβρουαρίου 2018

Δίαιτα: 4 πράγματα που καλό είναι να μην κάνετε ποτέ!

Δημοσιεύθηκε από ΚουζινοΜαγειρέματα

Ποιά είναι τα κοινά λάθη που κάνουμε όλοι στις δίαιτες;Τι πρέπει να αποφεύγουμε για να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα κάνοντας μια σωστή διατροφή;

Όλοι γνωρίζουμε πως στις δίαιτες υπάρχουν τα «πρέπει και τα μη». Προσπαθούμε να τα τηρούμε για να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, αλλά πολλές φορές πέφτουμε σε παγίδες.

Τι πρέπει δεν πρέπει να κάνουμε λοιπόν, για να ακολουθήσουμε ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής;

 1)τα λίπη δεν κάνουν καλό.

α λίπη που βρίσκονται σε τηγανιτά, μπισκότα και τσίπς χαρακτηρίζονται ως «κακά» και αυξάνουν τη χοληστερόλη. Υπάρχουν όμως τροφές όπως οι ξηροί καρποί, ο σολομός και το αβοκάντο που είναι πλούσιες σε λίπη και βοηθούν στην καρδιά και την υγεία γενικότερα. Αυτά προτιμάμε στην καθημερινή μας διατροφή.

2) Τα Σαββατοκύριακά κάνουμε διάλειμμα από τη δίαιτα.

Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε στη δίαιτα. Ο οργανισμός όπως και το πρόγραμμά μας είναι πιο ελαστικό τα Σαββατοκύριακα. Κοιμόμαστε περισσότερο, πίνουμε πιο πολύ αλκοόλ και γυμναζόμαστε λίγο ή καθόλου. Επομένως αν μέσα στην εβδομάδα έχουμε καταφέρει να χάσουμε κάποια γραμμάρια, τρώγοντας ότι θέλουμε το Σαββατοκύριακο τα παίρνουμε και πάλι!

3)Πρωτεΐνη αγάπη μου!

Η πρωτεΐνη είναι βασική για τη διατροφή, δεν αποτελεί όμως τη χρυσή τομή για το αδυνάτισμα. Όπως γνωρίζουμε το σώμα έχει ανάγκη από τρία μακροθρεπτικά συστατικά: πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπος (το καλό). Δεν έχει νόημα να επικεντρωνόμαστε σε δίαιτες που περιέχουν μόνο πρωτεΐνη. Ο καλός και σωστός συνδυασμός των τριών συστατικών είναι πιο αποτελεσματικός και σωστός.

4)Veggie Veggie!

Φήμες λένε πως οι χορτοφάγοι ζουν περισσότερο, δεν λένε όμως ότι αδυνατίζουν! Είναι γνωστό ότι το βοδινό κρέας είναι πολύ καλή πρωτεΐνη και πηγή σιδήρου. Οι συνδυασμοί λαχανικών και πρωτεΐνης είναι ιδανικοί για ένα σωστό γεύμα.

 

Please follow and like us: